close

氣球看起來很快樂他們有朋友成雙成對
我的動作看起來愉悅有相機有氣球相伴
但是我只是假裝自己很快樂
假裝自己沒有因為要強迫自己面對內心情感而難受
好像自己是個可以隨時讓攝影充斥心內轉移心情的快樂白色姐姐
對不起我不開心就是不開心

我只有跟讓我開心的朋友們在一起才能說什麼靠北什麼笑什麼
或者是看到自己面前走過一件好笑的事情一個可愛的小孩
邊走這笑著拍著跳著是我夢寐以求但我現在做不到的事
世界上有一萬個兩萬個理由是會讓我開心的但我都不想要
拿走我的四十滴或是2999根頭髮我都沒關係

我舉起相機偽裝
笑不出來
不想成為你聊勝於無的慰藉
但是我現在DEJA VU了
三次了

對不起我任性難相處想獨處卻又討厭孤單

 


網誌新歌,與你分享我可怕的心情

 

Beautiful dawn - lights up the shore for me.

There is nothing else in the world,

I'd rather wake up and see (with you).

Beautiful dawn - I'm just chasing time again.

Thought I would die a lonely man, in endless night.

But now I'm high; running wild among all the stars above.

Sometimes it's hard to believe you remember me.



Beautiful dawn - melt with the stars again.

Do you remember the day when my journey began?

Will you remember the end (of time)?

Beautiful dawn - You're just blowing my mind again.

Thought I was born to endless night, until you shine.

High; running wild among all the stars above.

Sometimes it's hard to believe you remember me.



Will you be my shoulder when I'm grey and older?

Promise me tomorrow starts with you,

Getting high; running wild among all the stars above.

Sometimes it's hard to believe you remember me

arrow
arrow
    全站熱搜

    dearjackman 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()